vineri, 21 februarie 2014

3a: amuta aplimba amuţi

Mă contrazic cu un prieten: că ce-mi trebe mie să plec din târgul în care cu plictiscârbă domiciliez. Păi uite zic, treaba asta cu naţionalismul exacerbat mă deranjează tare. Că oare de ce suntem aşa, de la comunism? Draci zic, n-are treabă, mai degrabă cu zona - balcanii mâncaiar patima. Chestie de ambient. Lângă porumb creşte mai bine nu ştiu ce plantă şi nu alta, animalele din jur sunt mai degrabă alea şi nu celelalte, iar în pădure ursul şi râsul se ocolesc.
Se întreabă un mai tânăr prieten că să plece din ţărişoara aiasta au ba, mare dilemă.
Şi-mi amintesc ce a făcut o prietenă, a stat vreo doi ani în ale bucureştilor. A avut o tareconstatare: dacă mai rămâne mult pe acolo nu va avea altă şansă decât să se asemene tot mai mult cu buCurenii. Şi a mutat: a schimbat urbea fără regrete sau altele.
Adică îţi place ce oameni ai în jur, e ok pentru tine dacă le semeni? Atunci rămâi. Dacă nu e ok, pleacă până nu te transformi.

pentru realitate, în expozeu am făcut schimbări de sex. că e la modă. mai ales dacă nu-ţi place.



)J@(

Niciun comentariu: